Σάββατο 21 Απριλίου 2012

Ας συναντηθούμε αυτή τη φορά στις κάλπες στις 6 Μάη..

Μπροστά μας,σε έναν αγώνα διαρκείας,ορθώνεται και η διαδικασία των εκλογών.Μια πολιτική πρόκληση,ένα γάντι,που ρίχτηκε στο δρόμο μας και που καλούμαστε να το σηκώσουμε.Με αυτή τη συνειδητότητα ανταποκρίθηκα με προσωπική μου απόφαση στη δυνατότητα που είχα να συμμετάσχω και σε αυτή τη μορφή αναμέτρησης.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΥ ΚΟΣΜΟΠΟΥΛΟΥ

Η εγκληματική επιδρομή της ντόπιας και διεθνούς οικονομικής ελίτ και των πολιτικών κέντρων εξουσίας που την υπηρετούν ενάντια στις ζωές μας και την πατρίδα μας,με βρήκαν να είμαι ήδη στούς δρόμους..

Αντιδρούσα πάντοτε αποφασιστικά σε κάθε απόπειρα των μηχανισμών του συστήματος να δημιουργήσουν γύρω μου μια αόρατη κατάσταση απαρχάιντ.Αυτοί νόμιζαν ότι είχαν στα χέρια τους όλες τις προυποθέσεις..Αναπηρία,κοινωνικά πατήματα,διακρίσεις απέναντι σε μια οικογένεια-τη δική μου-γι' αυτά που πίστευε.

Εγώ απο την πλευρά μου είχα κάνει ήδη μέσα μου τις επιλογές μου απέναντι στη ζωή:Ανυποχώρητος αγώνας και πάλη στα ίσια ενάντια στις προκαταλήψεις,τους αποκλεισμούς και τον ρατσισμό.Συγχρόνως δύναμη και αποφασιστικότητα για νέους δρόμους κοινωνικής και οικονομικής οργάνωσης,για μια κοινωνία ανθρωπισμού, αλληλεγγύης,για συλλογική και προσωπική προκοπή.

Η θύελλα στις ζωές όλων μας, η κατάρρευση που έφερε το ΔΝΤ,τρόικα,μνημόνια,η ανείπωτη ανεργία,ιδιαίτερα σε μας τους νέους ανθρώπους,τα λουκέτα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων,η βίαιη φτωχοποίηση,τα μεροκάματα,οι μισθοί πείνας και οι καθημερινές αυτοκτονίες για οικονομικούς λόγους, έγιναν το φυσικό περιβάλλον για όλους μας,ακόμα και γι'αυτούς που αποτελούν πιά μειοψηφία στον τόπο μας,που συνεχώς θα λιγοστεύουν, θα αισθάνονται και αυτοί άσχημα, παρά το γεγονός ότι τυπικά θα θεωρούνται ακόμα βολεμένοι.

Μπροστά σε αυτή την πρωτοφανή κατάσταση,ο αγώνας του λαού αποτελεί μονόδρομο.

Μπροστά μας,σε έναν αγώνα διαρκείας,ορθώνεται και η διαδικασία των εκλογών της 6ης Μάη.

Μια πολιτική πρόκληση,ένα γάντι,που ρίχτηκε στο δρόμο μας και που καλούμαστε να το σηκώσουμε.

Με αυτή τη συνειδητότητα ανταποκρίθηκα με προσωπική μου απόφαση στη δυνατότητα που είχα να συμμετάσχω και σε αυτή τη μορφή αναμέτρησης.

Κατεβαίνω σαν υποψήφιος βουλευτής με το ψηφοδέλτιο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. - ΕΝΩΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ στη Β΄εκλογική περιφέρεια της Αθήνας.

Προσβλέπω στη στήριξη όλων όσων ξέρουν την προσωπική μου πορεία και σε αυτούς που μόλις τώρα με γνωρίζουν.Θα είμαι στο πολιτικό πεδίο μάχης,όπως ακριβώς λειτουργώ στους δρόμους,τις πλατείες,σε όλα τα μετερίζια που έχω βρεθεί:

Γεματος θέληση και αποφασιστικότητα - με δίψα για τη Νίκη του Λαού και την Ανατροπή.

Ας συναντηθούμε αυτή τη φορά στίς κάλπες στις 6 Μάη..Στή Β' Αθήνας!


Χριστόφορος Κοσμόπουλος

Οικονομολόγος,

μέλος του STOPCARTEL 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου