Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΚΟΣΜΟΠΟΥΛΟΣ - ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΚΟΣΜΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 10-5-2012
 

Επιθυμώ να εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους 4.294 συμπολίτες μου οι οποίοι με τίμησαν με την ψήφο προτίμησης τους στη Β' Αθήνας στις εκλογές της 6ης Μάη.

Ήταν η πρώτη φορά που κατέβηκα σε εκλογές και αυτό έγινε μέσα απο το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΝΩΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ.

Υπήρξε για μένα εξαιρετικά δύσκολη η προσπάθεια να προσεγγίσω τον κόσμο στην αχανή εκλογική περιφέρεια της Β' Αθήνας μέσα στις 12 μόλις μέρες που είχα πρακτικά στη διάθεσή μου.

Δεν διέθετα εκλογικό επιτελείο,δεν μου δόθηκε καμμία απολύτως υποστήριξη,με εξαίρεση ένα μόνο δημόσιο πρόσωπο του οποίου η σεμνότητα δεν μου επιτρέπει παρά μόνο να του πώ σε προσωπικό επίπεδο ένα πολύ ζεστό ευχαριστώ.

Πραγματοποίησα μια κοπιαστική προεκλογική εκστρατεία, χωρίς κανένα οικονομικό πόρο,τυπώνοντας μόνο λίγες επισκεπτήριες κάρτες και τρέχοντας απο πόρτα σε πόρτα για να δώσω κύρια το μήνυμα της ανάγκης της Ανατροπής μέσω μιας κυβέρνησης της Αριστεράς στην Ελλάδα και όχι την προπαγάνδιση της προσωπικής μου επιλογής.

Θέλω να ευχαριστήσω δημόσια το STOPCARTEL διότι στήριξε την υποψηφιότητά μου κάνοντάς την γνωστή στον κόσμο του Διαδικτύου.Θερμές ευχαριστίες σε όλα τα ειδησεογραφικά σάιτς και μπλόκς τα οποία κατά συνείδηση γνωστοποίησαν στους αναγνώστες τους την υποψηφιότητά μου.

Πολύ ζεστές αγωνιστικες ευχαριστίες για τις ψήφους που πήρα απο τον κόσμο των πλατειών,των δρόμων της οργής,των συναγωνιστών απο τις συνοικίες της Αθήνας που είχαμε βρεθεί πλάι-πλάι στον αγώνα της Κερατέας,στις καταλήψεις των διοδίων,στην πλατεία Συντάγματος και αλλού.

Θα συνεχίσω τον αγώνα της Ανατροπής μαζί και εγώ,με όλους αυτούς που συνάντησα αυτές τις μέρες στις γειτονιές της Β' Αθήνας,που δώσαμε κουράγιο ο ένας στον άλλο,που ονειρευτήκαμε,που ενθουσιαστήκαμε, που κάποιες στιγμές δακρύσαμε μαζί..

Προχωράμε μπροστά αδέλφια και η νίκη του Λαού δεν θα αργήσει να έλθει..

Καλή συνέχεια στον αγώνα !

Χριστόφορος Κοσμόπουλος

Υποψήφιος Βουλευτής Β' Αθήνας
ΣΥΡΙΖΑ - ΕΝΩΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου